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そのままで使える!ビジネス文書 文例集350

ビジネス クレーム

20ダースを注文したのですが、50ダース届きました。どう対応したらよろしいですか?早急なお返事お待ちしております。
  • We ordered 20 dozens, but We received 50.
    Would you please tell us how to deal with? Your prompt reply would be appreciated.
1週間以内に正しい製品をお送りください。さもなくば、注文をキャンセルします。
  • Please send us the correct products within a week.
    We will cancel our order if they do not arrive as scheduled.
納期が遅れたことに対する損害賠償を求めます。
  • We have to claim damages for delay in the delivery
口座を確認いたしましたが、まだお支払いがなされていないようです。
  • We have checked our bank account, but still not received your payment.
このたびは、私どもが5月23日にお送りした商品に破損がありましたことを心からお詫び申し上げます。
1週間以内で検査証明書とともに代替品を航空便でお送りいたします。
  • We deeply apologize for the damages in our product we delivered on May 23.
    We will send the replacement with the inspection certificate by air within a week.